سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تا پرواز....

از جمله دشمن ترینِ آفریدگان نزد خدا، کسی است که ایمان آورده و سپس کفر ورزیده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

u کل بازدیدها : 42903

u بازدیدهای امروز : 11

u بازدیدهای دیروز : 10

u  RSS 
u  Atom 


u خانه
u مدیریت
u پست الکترونیک
u شناسنامه

دوشنبه 88/5/5 ساعت 8:15 عصر

i خدایا...

به خدا هرچی بگم از شلوغی کم گفتم...

مستحبه قبل از احرام چند رکعت نماز(2رکعت نماز تحیت مسجد شجره و فکر کنم!! 6رکعت به نیت احرام)داخل مسجد خونده بشه...همه به هر شکلی بود می خواستن این نمازها رو بخونن

منم خوندم.

وقت تنگ بود...باید قبل از غروب آفتاب محرم میشدیم...همه کنار هم جمع شدیم...عده ای نشسته وعده ای ایستاده در اطراف....معینه کاروان(همسر روحانی کاروان)روبروی ما ایستاده

بود..کم کم به لحظه احرام نزدیک میشدیم...به اوج معنویت...

معینه شروع کرد....توی مسجد همهمه خاصی بود...هر گروهی مشغول کار خودش...

یه کاروان محرم شده بودند ونشسته بودند منتظر اذان مغرب...

یه کاروان تازه دنبال جا واسه نماز های مستحبی....

ویه کاروان مثل ما در آستانه احرام....

هوا خیلی گرم بود...پنکه های سقفی می چرخیدند واسه خودشون انگار...فاصله شون با زمین خیلی بود....

انگار هوا باید گرم باشه اونجا...تا تو رو به یاد یه وقتی ...یه مکانی...

معینه شروع کرده بود...

قبل از محرم شدن بایدذکر استغفار وتوبه خونده بشه....

به زبان خودمون بگی که خدایا غلط کردم...دیگه از این کارا نمی کنم....

_استغفرالله...

_استغفرالله....(همه با هم بعد از معینه تکرار میکردیم...)

خدایا به جون هر کی دوست داری...یه کاری کن که دیگه من گناه نکنم...

خدایا...دیگه اشتباهم رو تکرار نکنم...

دیگه اسیر نفس نشم(عجب حرفای گنده گنده ای می زدم!!!)

اشک بود که می اومد...دست خودم نبود...(محض اطلاع جهت ریا!!!)

سعی میکردم جلوی خودم رو بگیرم وگرنه سیل راه می افتاد!!

ذکر استغفار تموم شد...اما واقعا گناه کردن ما هم تموم شد؟؟؟؟

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط: ستاره

    نوشته های دیگران ()

    *******

    ************

    *********************************

    ************

    *******


    i لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    من دوباره بازگشتم....به طوای کوی تو...هستم تا همیشه...زیرچترامن
    [عناوین آرشیوشده]

    *********************************

    ********************

    :: درباره من ::

    تا پرواز....
    ستاره
    این وبلاگ برای خودم یه دفترچه خاطراته..واسه خاطرات بهترین سفر عمرم... عمره دانشجویی..عید امسال...که مطمئنم به خاطر سحرهای ماه رمضون پارساله...

    ********************

    :: لینک به وبلاگ ::

    تا پرواز....

    ********************

    :: پیوندهای روزانه ::

    به دوسوال اخلاقی زیر پاسخ دهید سپس نتیجه آنرا مشاهده کنید [36]
    انیشتین شیعه بوده است!! [107]
    سبب غیبت امام عصر خودمان هستیم... [79]
    کانون گفتمان قرآن [14]
    پورتال جامع ایرانیان [42]
    [آرشیو(5)]

    ********************

    :: دسته بندی یادداشت ها ::

    پرواز . خدایا . لحظه دیدار . نماز مسجد النبی .

    ********************

    :: آرشیو ::

    اسفند 1387
    فروردین 1388
    اردیبهشت 1388
    تیر 1388
    مرداد1388
    شهریور 1388
    آبان1388
    مهر1388

    ********************

    :: لینک دوستان من ::

    بندیر
    خاکستر سرد
    سروش دل
    یادداشتها و برداشتها
    دختر زمستان
    ناجی
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    picture
    آزاد راه
    ازدواج؟... بــعــلــــه
    انا مجنون الحسین
    سر زمین عجایب
    هوای بارانی
    اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
    رهبر بختیاری
    حدیث نفس

    آزادولی دربند
    زندگی ائمه علیمه السلام
    طبیب عشق...

    ********************

    :: دوستان من ::




























    ********************

    :: خبرنامه ::

     

    ********************

    پارسی بلاگ ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ